Blackberry pin vraag

Ik heb een bb curve alleen sinds deze maand doet messenger het niet en als ik een Message stuur blijft er een rood klokje ofzo wat is dit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Een rood klokje betekend dat het nog moet worden verstuurd vanaf jou telefoon naar de ander, dus blijkbaar is er iets aan de hand met jou internet verbinding?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dat blijft al vier dagen dus weet niet wat het us moet ik het opnieuw activeren
je moet internet hebben, en dan niet wifi, maar een blackberry internetblundel voor een maand. misschien is dit het?