iOs 5 komt uit, maar hoe kan ik cheken of mijn iPhone niet firmware based simlock vrij is?

Ik heb een iPhone 3GS, versie 4.3.5 toen ik hem overnam van iemand. Ik heb hem naar fabrieksintstellingen via iTunes (op computer) hersteld en hij belt nog steeds.... Weet iemand of mijn iPhone een simlock firmware based heeft? Zo niet, hoe kan ik dit bekijken zonder dat ik mijn iPhone niet meer kan gebruiken? Bedankt alvast.
**Alleen mensen die er verstand van hebben antwoorden, SVP!**

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je een factory reset van je iphone hebt gedaan en je kon nog bellen dan kun je er 100% vanuit gaan dat je geen simlock hebt. In ieder geval niet op je huidige sim kaart. Het kan zijn dat als je er een andere simkaart indoet dat hij dan gesimlockt blijkt te zijn.

De enige manier om daar achter te komen is door de simkaart te verwisselen.

Verder komt er niet opeens een simlock bij als je er een nieuwe IOS opzet.

Succes!