Kun je voorkomen dat een buur steeds komt stalken op facebook bij een spel?

er is een spel,waarbij je onderaan fotootjes hebt van buren die ook meedoen .nu is het zo dat 1 iemand elke gotgansedag staat aan te staren (stalken) je wordt misselijk van dat gezicht dag en nacht
hoe kan je zo een idioot blokkeren ik wil de persoon niet verwijderen .
ik heb wel gevraagd waarom die elke dag daar komt kijken het lijkt alsof de persoon wil pesten zodra die wakker is ongewassen ,komt die staan kijken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is 'ie verlegen en wil hij je wat vragen. Of wellicht zie jij er heel raar of grappig uit?
Amadea
11 jaar geleden
Wat een vreemde buren heb jij, troetroe. De een vertelt aan jou hoeveel geld hij heeft gekregen en laat jou uitzoeken hoe hij dat het beste op de bank kan zetten, en de ander schijnt jou virtueel te stalken bij een spelletje....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou Amadea de ene is uit het echte leven
de ander ""ken"" ik van dat spelletje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben ik nou de enigste die hier niets van snapt? ik snap dat je buren hebt op een Facebook spel maar ik verloor het helemaal nadat je het over het staren(stalken) had.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Foto's staren altijd, als je denkt dat iemand die op jou pc staat met een foto jou stalkt.........ik snap het geloof ik niet helemaal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plak er een blaadje of foto van jezelf overheen... Probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heeft deze persoon zijn computers gewoon heel veel aanstaan en heeft deze Facebook altijd standaard open staan (uit verveling of wat dan ook). Het hoeft niet per se zo te zijn dat-ie dan ook achter het scherm zit te wachten tot jij weer iets doet bij dat spel van jou.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
poisonivy75 dat doe ik al hoor, ik klik erop dan schuift de lelijke kop verder weg.
en Inge108 ik had de persoon eens gevraagd waarom kom je zo vaak en zo lang bij mij kijken? dat antwoord is mij ontgaan

Het beste antwoord

Ik speel Rummikub, al dan niet via Facebook.
En onderaan heb je fotootjes van mensen (vrienden)
van Facebook.
Dat heb ik dus ook bij dat spel.

Ben jij niet in de war met foto's van Faceboek"vrienden" die
je nu eenmaal op de vreemdse plaatsen tegenkomt?

Ik bedoel: dat zijn inderdaad vaak steeds dezelfde gezichten.

Een foto kan natuurlijk niet stalken. Die foto staat er, ergens op internet.
Of denk jij te zien dat het altijd een real-life beeld is
via een webcam?
En denk jij dat die persoon dan jou ook kan zien?

Hoe weet jij dat het een van jouw buren is?

Je wilt die persoon niet verwijderen?
Waarom niet?
Wat je niet wilt zien, moet je verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
neen Momopoyolo het is iemand die ook met dat spel meedoet,zodra dat toestel aangaat springt de foto van de persoon er zijn nog 400 andere vrienden maar die zie ik maar even het is echt storend,ik schuif de foto steeds weg om die niet te hoeven zien.

Andere antwoorden (1)

Oke, dus ik begrijp nu het volgende.

Laten we zeggen, jij speelt "eigen huis en tuin" Zodra jij gaat spelen, heb jij de hele tijd iemand die in je vriendenlijst staat bij jou in het spel op bezoek.

Dan popt er ook een foto van die persoon op, die je beeld blokkeert en dus erg irritant is.

Je hebt die vriend gevraagd waarom hij steeds bij jou in het spel opduikt, maar daar heb je geen reactie op gehad, of je hebt de reactie gemist.

Oplossing: Vriend verwijderen van je facebook. Dan zie je hem ook niet meer in de spellen.